Reprenem el suport psicològic telefònic a usuaris i usuàries d’Àrees Bàsiques i Unitats Especialitzades
Des de l’Equip Clínic Cipais el mes de març va sorgir, davant la crisi sanitària de la COVID-19, una iniciativa de caràcter voluntari de suport psicològic telefònic als usuaris/àries derivats per professionals dels centres d’atenció primària i especialitzats.
Davant aquesta segona onada de la pandèmia, agreujada per la situació econòmica i la proximitat de les festes de Nadal, hem implementat els següents serveis totalment subvencionats, en horari de matí:
- Escolta i suport psicològic telemàtic individualitzat als usuaris i usuàries o familiars afectats per la COVID-19.
- Grup de suport a persones en situació actual d’adversitat COVID-19. També comptarà amb la participació de usuaris voluntaris de la primera onada (pacients experts)
- Suport i orientació preventiva a les famílies i els seus membres per dinamitzar les situacions adverses viscudes que afecten la salut, l’economia, la convivència, el seguiment del curs escolar o l’ús de les noves tecnologies per part dels joves, entre d’altres.